Subject: RE: Kooskõlastamiseks notam taotlused - EED2319 ja EER2048 - Soodla HV märts
From: Eve Härm <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Feb 2025 09:38:11 +0200

Tere

Edastan kooskõlastatud taotlused.

Tervitades

Eve Härm

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakonna juhataja

+372 58 130 721

www.transpordiamet.ee | Lõõtsa 5, Tallinn 11415

Transpordiamet

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 26, 2025 10:24 AM
To: [email-masked]
Cc: [email-masked]
Subject: FW: Kooskõlastamiseks notam taotlused - EED2319 ja EER2048 -
Soodla HV märts

Tere

Edastan kooskõlastamiseks ajutiste alade EER2048 ja EED2319
notam-taotlused.

Parimat

Kersti Ristimägi

Infokoordinaator

Harjutusväljade taristuportfell

+372 511 4803

 <https://www.rkik.ee/>

From: Lauri Jaakson <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Tuesday, February 25, 2025 9:07 AM
To: RKIK HarTP Aeroteave <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kooskõlastamiseks notam taotlused - EED2319 ja EER2048 -
Soodla HV märts

Tere

Tagastan kooskõlastatult.

Tervitades

Lauri Jaakson

EANS

From: RKIK HarTP Aeroteave
Sent: Friday, February 14, 2025 4:02 PM
To: 'AMC' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: 'Diana Krotova' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kooskõlastamiseks notam taotlused - EED2319 ja EER2048 - Soodla
HV

Tere

Saadan kooskõlastamiseks notam-taotlused:

1.	Soodla harjutusväljal ajutine EED2319 7.-9.märts, kõrgus
SFC-1300ft AMSL
2.	Soodla harjutusväljal ajutine EER2048 14.-16.märts, kõrgus
SFC-1400ft AMSL

Tervitades

Kersti Ristimägi

Infokoordinaator

Harjutusväljade taristuportfell

+372 511 4803

 <https://www.rkik.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.